تلفن‌های تماس ۰۹۳۰۲۲۲۲۳۴۰۰۹۱۲۵۵۴۴۹۹۳

ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۹ شب

مه سنگین اتومات

مه سنگین اتومات این روزها در برگزاری یک مراسم رویایی تاثیر بسیار زیادی دارد. استفاده از دستگاه‌های دودزا یا مه ساز در تشریفات مجالس به دلیل شور و هیجانی که به مراسم می‌دهند بیشتر از گذشته به چشم می‌خورد. به خصوص در مراسم‌های عروسی و کنسرت‌ها برای رویایی نمودن محیط بسیار کاربرد دارد. اکثر موارد اجرای مراسم مه سنگین اتومات همراه نورپردازی، موسیقی و آتش بازی استفاده می‌شود؛ تا مراسم با شکوه‌تر برگزار شود.

انواع دستگاه‌ها برای تولید مه سنگین

به طور کلی دو نوع دستگاه برای ایجاد مه سنگین در بازار موجود است:

  • دستگاه مه ساز یخ خشک
  • دستگاه مه سنگین اتومات

در ادامه به تفاوت‌های این دو نوع دستگاه و نحوه تولید مه در هر کدام می‌پردازیم.

تفاوت دستگاه مه ساز یخ شک و دستگاه مه سنگین اتومات

دستگاه مه سنگین اتومات همان دستگاه صنعتی شده دستگاه مه ساز یخ خشک است. در دستگاه مه ساز یخ خشک به ازای هر 10 کیلوگرم یخ خشکی که تهیه می‌شود و قیمت آن یک عدد قابل توجهی است؛ 20 تا 30 لیتر آب داخل دستگاه مه ساز ریخته شود تا به کمک تک المنت یا دو المنت این آب به دمای 100 درجه برسد. مدت زمان این پردازش و رسیدن دمای آب به نقطه جوش بین 45 تا 60 دقیقه طول می‌کشد.

نکات مهمی که درباره یخ خشک وجود دارد این است که دمای آن منفی 81 درجه است و در دمای معمولی به سرعت بخار می‌شود. چون دمای یخ خشک منفی 81 درجه است نمی‌توان آن را به مقدار زیاد خریداری کرد و به مدت 1 ماه از آن استفاده کرد. به دلیل دمای پایین یخ خشک بعد از خروج از کارخانه حتی قابلیت نگهداری در یخچال صنعتی را ندارد و زود بخار می‌شود.

بعد از این که 10 کیلوگرم یخ خشک به سرعت داخل دستگاه مه ساز که 30 لیتر آب با دمای 100 درجه در آن وجود دارد ریخته می‌شود فقط به مدت 4 دقیقه مه سنگین یا بخار تولید می‌کند. هر بار که دوباره یا چندباره بخواهیم مه تولید کنیم باید به مدت 45 تا 60 دقیقه منتظر باشیم.

در آتیشدونی با توجه به اینکه استفاده از دستگاه مه ساز یخ خشک پروسه زمان بری است و یخ خشک قابلیت نگهداری ندارد از یک دستگاه جدید به نام دستگاه مه سنگین اتومات استفاده می‌کنیم.

نحوه کار کرد این دستگاه مه سنگین اتومات بدین گونه است که آب و مایع مخصوص را در داخل مخزن می‌ریزیم و در مدت 10 دقیقه اگر قطع برق رخ ندهد و آب و مایع آن تامین باشد طول می‌کشد تا به مدت 72 بدون محدودیت کار بخار تولید کند.

کاربردهای دستگاه مه سنگین اتومات

  • جشن عروسی
  • جشن تولد
  • سالگردها
  • افتتاحیه‌ها
  • اختتامیه‌ها
  • کنسرت‌ها
  • اعیاد
  • استیج‌های اجرا

مایع و دستگاه مه سنگین اتومات

دستگاه مه سنگین اتومات با تولید مه مصنوعی به کمک مایع مه سنگین مخصوص در محیط مه غلیظی تولید می‌کند که در چند ثانیه مکان مورد نظر  غرق بخار می‌شود. مایع مه سنگین برای هر دستگاه تولید بخار یا متفاوت است. در صورت نیاز این مایعات در مخازن قرار می‌گیرند و از طریق لوله به پمپ می‌رسند و دستگاه شروع به کار می‌کند. این مایعات برای سلامتی انسان مضر نیستند.

زمانی که محیط مورد نظر با دستگاه مه اتومات سنگین غرق مه یا بخار مصنوعی می‌شود، تمام طیف نور رقص نورها، لیزرها و مسیر حرکت آن‌ها از دستگاه تا سطح مورد نظر قابل مشاهده است و جلوه خاصی را به محیط می‌دهد که زیبایی چشمگیر و هیجانی مثال زدنی ایجاد می‌کند. دستگاه مه اتومت سنگین یکی از بهترین مکمل ها برای نمایش های لیزری، رقص نور، افکت‌ها، حرکت و سایر تجهیزات نورپردازی است.

دستگاه های با کیفیت موجود در بازار برای ایجاد مه در میهمانی ها شامل دستگاه یخ خشک تولیدی ایرانی و دستگاه یخ خشک شرکتی ساتیا الکترونیک با 18 ماه گارانتی است که هر دو را می توانید از آتیشدونی تهیه کنید.

همچنین شما می توانید با پر کردن فرم رو به رو منتظر تماس تیم مجرب آتیشدونی برای هماهنگی و برآورد هزینه‌ها در جهت اجرای مراسم مه سنگین اتومات باشید.

فرم خدمات

YYYY slash MM slash DD
YYYY slash MM slash DD
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .